business

ده نکته در خصوص برتری در کسب و کار

چه سرمایه گذار یا در حال شروع یک کسب و کار باشید، مردم موفق با به کاربردن تصمیم های مشخص در تجارتشان (چه مرد و چه زن) ممتاز شدند.هرروز یک فرصت مناسب برای مهارت های اصلی و هدف های پیشبردی است . داشتن یک حالت درست و تصمیم هوشمندانه نقش مهمی در این مسیر دارد.۱۰ مساله که باید به آن توجه کنید در ذیل آمده است:

نکات مثبت را دیدن:

راههایی را پیدا کنید تا بتوانید از شغلی که دارید لذت ببرید. همه شغل ها عالی نیستند و مسائلی در آن وجود دارد که شما از آن لذت نمی برید.بنابراین باید خودتان را با موقعیت شغلی تان وفق دهید.ساخت یک تعهد ذهنی و تمرکز در آن را می توان به عنوان یک راه حل در نظر گرفت نه یک مشکل.اجازه ندهید هیچ فضایی در ذهنتان برای اندیشه در مورد چیزهای منفی و پوچ وجود داشته باشد. وقتی شما به چیزهای پوچ فکر می کنید ، ذهن شما تصمیم می‌گیرد که به سمت قسمت های منفی برود و این تصمیم ها شما را به سمت پوچی خواهد برد.یاد بگیرید که به هر جنبه از شغل خود احترام بگذارید،درک کردن این کار در چیزهای کوچک باعث بوجود آمدن فرصت های بزرگتر می شود.

ریسک پذیری:

اجازه دهید که ترس ها باعث ایجاد انگیزه در شما شود نه این که شما را اسیر کند. اگر به طرف ترس بروید شمارا گمراه خواهد کرد و شما باید از رویاهایتان دست بکشید.مواجه با ترس می تواند به آسانی یک ایده بزرگ را توجیه کند.برای رسیدن به موفقیت ریسک کنید و نتیجه تصمیم تان را ببینید.نتایج معلم و راهنمای ما هستند زیرا آنها جواب های سریع را به ما می دهند. اگر شما هرگز ریسک نکنید،یک راهنما برای کسب و کارتان در راه درست و مستقیم نخواهید داشت.هر “نه” به مانند یک اعلان برای یک فرصت یا راه جدید است.یاد بگیرید بلند صحبت کنید.بدانید که چه می خواهید و چه کاری باید برای آنچه که می خواهید انجام دهید.

کار سخت:

داشتن انتخاب اولین مقیاس موفقیت شما در آیین کارتان است.اگرپیگیری شما از موفقیت تنها در مورد سود باشد،بدانید که تمرکز شما به خواستن پول است و ذهن شما به سمت این فقدان گرایش بیشتری پیدا می کند.فرصت های نگرانی و نگه داری تمرکزتان در اینکه چرا بیشتر بدست نمی آورم یک مانع موفقیت در کسب و کار است.به کاربردن حس اطمینان در سخت کوشی،شما را به سمت تولید سود خواهد برد.آنچه که با هیجان دنبال می کنید ممکن است باعث دوری شما از تولید شود.به همین علت،بر اهدافی که نیاز دارید تمرکز کنید.به دنبال این چشم انداز پول هم خواهد آمد.

توسعه:

فکرتان بزرگ باشد و هرگز به اهدافی که می‌خواهید برسید قانع نباشید.قدردان آنچه که می‌خواهید انجام دهید باشید.کارتان را انجام دهید ولی راضی نباشید.اهداف بزرگتر را آغاز کنید.دانستن اینکه موفقیت بزرگتر بعد از آنچه که شما بدست آورده اید یک سطح مشخصی از کاری که انجام داده اید است ،متوجه می شوید که چه کارهایی را انجام نداده اید.شما فقط باید شروع به کار کنید.همیشه از خود بپرسید ” قدم بعدی چیست؟ ” این کار باعث توسعه کسب و کار می شود.نباید هرگز از رویاهایتان دست بکشید.موفق بودن در سطح بالاتر، فکر شما را وارد عمل می کند تا دستیابی بیشتر به موفقیت را پیش بینی کنید.

 ثابت قدم بودن:

استوار کار کردن بدون هیچ وقفه ای ،می تواند قدمی برای رسیدن به اهدافتان در کسب وکارباشد.اندیشه استوار و کار کوشا، پیوند صبر و انعطاف است که می تواند شما را از نردبان موفقیت بالا ببرد.خود را به سخت کار کردن متعهد کنید حتی زمانی که هنوز سودی بدست نیاورده اید. آخرین نفر است که می ایستد و نهایتا در مسابقه برنده می‌شود.

احساساتی بودن:

تصمیم بگیرید به کاری که انجام می دهید اشتیاق داشته باشید.اشتیاق یک سوخت برای روشن کردن آرزوهای شما برای کار سخت است.مانند ماشینی که بدون سوخت کار نمی‌کند، یک کسب و کار هم بدون اشتیاق ،تمرکز و سخت کوشی به موفقیت نمی‌رسد.وقتی اشتیاق داشته باشید به دنبال آن موفقیت می آید و موفقیت هایی که شما تجربه می کنید اشتیاق شما را افزایش خواهد داد. در این راه اشتیاق به عنوان یک پاداش به خود محسوب می شود.زمانی که اشتیاق داشته باشید محدودیت ها عملا غیر‌واقعی می شوند.

عزت نفس:

زمانی که عزت نفس دارید ،غروری در خودتان می یابید که باعث تراوش یک هاله ای از اطمینان قابل درک می‌شود.داشتن غرور به شما نشان می دهد که چگونه کسب و کارتان را مدیریت کنید و در کارتان عزت نفس داشته باشید.عزت نفس،قدم های روزانه شما را تصحیح می کند. زمانی که شما عزت نفس دارید،در بالاترین مرحله از بازی(کسب وکار) قراردارید.شما امروز کارها را انجام می دهید تا از موفقیت فردا مطمئن شوید.

 در همه چیز تعادل را حفظ کنید:

شما نمی توانید جایی که بخواهید به تنهایی بروید را پیدا کنید.تصمیم بگیرید که یک نماینده برای کارهایتان داشته باشید.بدانید که چه زمانی و چه نماینده ای نیاز دارید و از قدرت و ضعف خود آگاه باشید.در حوزه هایی که شما ضعف دارید وظایفی را برای نماینده‌تان تعیین کنید که در آن بیشتر مهارت دارد یا به اشخاصی روی آورید که کارهایی که شما نمیتوانید را انجام دهند.زمانی که شما فکر می کنید می‌‎توانید همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید زمانی است که به سمت شکست خودتان می روید.

تقویت ارتباطات:

تلاش کنید تا با مشورتی سنجیده به ارتباطات کسب و کار وارد شوید.تصمیم درباره اینکه با چه کسی کار کنید در موفقیت کسب و کار،دانش ،رفتارکاری  و اشتیاق شما ضروری است.بنابراین شما تمایل زیادی به بیرون کردن افراد منفی و مسموم از کسب و کارتان دارید.زمانی که اعضای درست تیم تان را پیدا کردید به صورت فردی و جمعی ، موفقیت تان را تقویت کنید و روحیه بالا و انگیزه آنها را برای اشتیاق ،تصور و هدف تان حفظ کنید.

دریافت بازخورد:

به کار بردن همه آنچه که می دانید کار درستی نیست. پیگیری بازخورد باعث رشد فعالانه شما در کسب و کارتان می شود.هر قسمت از بازخورد یک پیگرد اصلی از دانش ،توانایی پیشبرد توسعه شما و کسب و کارتان است.اگر شما نمی توانید خودتان را توسعه دهید پس نمی توانید کسب و کارتان را توسعه دهید.بازخورد باعث می شود،مجبور شوید که ذهنتان را باز نگه دارید فرصت های موجود را هرگز از قبل انتخاب نکنید.موفقیت در کسب وکار،به طور خودآگاه انتخابی عاقلانه است.موفقیت شما عکس العملی از تصمیم ها،نگرش و افکار شمااست.اگر کسب و کار شما آن طور که می‌خواستید نبود یا آماده برای آغاز هدف های بزرگتر هستید یک تصمیم جدید را آغاز کنید.برای رشد یک کسب و کار باید خودتان رشد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *